kAu sLaLu dIhAtIkU.... wAlAu SeKaDaR rAkAn....

I Love you.... Perkataan Yang Sentiasa Di Hatiku

tak guna aq menangis...dia sudah meninggalkan aq... cuma awk yang setia... adakah awak akan jadi yang sama seperti dia? aq cuma boleh berharap agar itu tak terjadi sebab aku cuma dan awak... setelah apa yang dia lakukan, dia meninggalkan aku terpinga-pinga... hanya lagu menjadi peneman sepi.. lagu kita diulang berkali-kali.. berharap dia akan datang... adakah selepas aku mempercayai dia, dia pergi meninggalkan aq keseorangan...




  
     dulu kita nie macam belangkas tak pernah berpisah. walaupun sekejap.. klau dia ke sana aku ikut.. kalu aku ke sini dia ikut.. masa first time jumpa dia... dia tengah bersendirian dia tas bukit.. lepastu terus couple... slalu jumpa kat atas bukit... sampai kekadang mama kurung aku sbb slalu sangat kluar rumah... pastu dia datng & ceriakan aku... ingat lagi waktu nak pujuk aku merajuk pastu pi kat bukit yang slalu kami jumpa... dia datang bawa guitar dia pasru nyanyi lgu love.. sweet sangat...
        tak lama lepas peristiwa tu dia pergi... tinggalkan aq kat sini.... bawak diri....apa yang aq buat sampai tinggalkan aq.... please... datang balik...
       tetiba awak datang pujuk aku.... awak kawan baik  dia... bila sya tanya pasal dia, awak tukar tajuk.. tetiba lepas kita dah jadi friens... awak kata awak sukakan aq... aq bingung..

last skali kita couple walaupun semantara aq mengenalimu aku dah seronok... lepas awak bagi saya rantai awak terus menghilang dan dia pula muncul... dia minta maaf... dan mintak untuk jadi couple..aq terdiam. walaupun aq patut gembira tapi aku rasakan kehilangan...hati aku masih dimiliki awak... jadi setiap hari saya tunggu awak.. awak kata tan nak tinggalkan aq. lepastu awak telefon aq kata nak jumpa... aku tunggu awak... lepas tu awak kata terimalah abang awak... pastu saya lari balik rumah ttak dapat terima... akhirnya ku buat keputusan untuk memilih dia.. awak berterima kasih dan kata kita boleh jadi friend forever...



awak kata kami akan bahagia macam dulu... mulut awak memang masin.. kami bahagia tapi awak tidak berpunya... kawan aku bertanya kalau awak masih berpunya atau tidak.. tak sangka awak ada yang minat.... akhirnya awak dan dia bertemu dalam train.. lepas tu kmai sering bertemu korang.. akhirnya wak menerima dia.. kata awak kawan saya sanggup jadi yang kedua dihati... kawan aq tak kisah cause selagi awak gemira dia pun gembira...aq kata lupakan aq... tp awak tak mahu... akhirnya awak setuju lepas aku merayu.. awak terima dia sebagai orang yang paling awak cinta... tak sangka korang bahagia akhirnya...







  kami pun sama... tak sangka pengorbanan awak membawa kesan terhadap hubungan kami... kata-kataterakhir yang awak ucap sebelum lepaskan saya kepada dia masih aku ingat.....I LOVE U.....perkataan yang akan sentiasa terpahat di hati aku...



                       ..... THE END..... 

No comments:

Post a Comment